Logo
Pomůžeme Vám s výběrem.
Po - Pá (8 - 17 h)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu po ČR ZDARMA
AKTUALITY
20.02.2023
VYUŽIJTE JARNÍ SLEVU NA NÁKUP LÁTEK
KUPÓN NA SLEVU 7% Platí do 24.3.2023 i na zlevněné zboží, při nákupu nad 1000 Kč. Zadejte v košíku: Jaro23 číst celé
09.03.2023
OMEZENÝ PROVOZ 10.-13. března 2023
Od 11 h v pátek 10.3.2023 do pondělí 13.3.2023 bude z provozních důvodů e-shop bez našeho dohledu, v pondělí pozdě odpoledne předpokládáme návrat k na... číst celé
20.02.2023
CHYŤTE SI SVOU SLEVU NA NÁKUP LÁTEK
KUPÓN NA SLEVU 5% Platí do 28.2.2023 i na zlevněné zboží, při nákupu nad 500 Kč. Zadejte v košíku: T2p4Mp číst celé
Zobrazit všechny aktuality
  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

 

  Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

  Kupující může využít tento formulář, anebo napsat vlastní e-mail na adresu elektronické pošty prodávajícího pavla@mechulka.cz. Radu jak postupovat prodávající sdělí také na telefonním čísle 561 205 828 nebo 605 720 002.

  Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady (může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci), nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady.

  Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

  Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud prodávající vadu odmítne odstranit, pokud se vada projeví opakovaně, pokud je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo pokud je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

  Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující doručí zboží prodávajícímu současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

  Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

  Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

  Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

  U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

V Újezdu u Rosic, dne 6. ledna 2023

                     

Doprava zdarma

Nákup nad 2000 Kč vč. DPH
Platba předem
Zásilkovna / DPD / Balíkovna
Doprava po ČR

MECHULKA - metrový textil
Pavla Couralová
Pavla Couralová
Po - Pá (8 - 17 h)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz