Novinky
27.06.2020
DOVOLENÁ 27.6. - 13.7.2020
Během letní dovolené je e-shop úplně uzavřen, není možné nakupovat. Na Vaše objednávky se těšíme v úterý 14.7.2020, kdy bude nákupní košík opět spušt... číst celé
12.06.2020
PLÁNOVANÁ DOVOLENÁ v červenci
Objednané zboží budeme odesílat naposledy v pondělí 29.6.2020, pak až ve středu 15.7.2020. Dobírkové objednávky vytvořené před uzavřením e-shopu (tj.... číst celé
06.06.2020
E-SHOP JIŽ FUNGUJE BEZ ZPOŽDĚNÍ
Množství objednávek se už stabilizovalo na zvládnutelném množství, to je známka uklidněné Covid situace :-) Na Vaši objednávku budeme nyní reagovat b... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

 

  Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

  Kupující může využít tento formulář, anebo napsat vlastní e-mail na adresu elektronické pošty prodávajícího pavla@mechulka.cz. Radu jak postupovat prodávající sdělí také na telefonním čísle 561 205 828 nebo 605 720 002.

  Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

  Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

  Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

  Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

  Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

  Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

  Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

  U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

V Újezdě u Rosic, dne 8. června 2019

Doprava zdarma

Nákup nad 2000 Kč vč. DPH
Platba předem
Zásilkovna na pobočku / Geis
Doprava po ČR

MECHULKA - metrový textil
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.