Logo
Pomůžeme Vám s výběrem.
Po - Pá (8 - 17 h)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu po ČR ZDARMA
Novinky
08.08.2021
PO DOVOLENÉ UŽ MÁME OPĚT OTEVŘENO
LETNÍ DOVOLENÁ SKONČILA Už můžete objednávat, nákupní košíky máte dnes, tj. 8.8.2021, od 15.h opět dostupné. Dotazy v diskuzích, off-line chatu a p... číst celé
30.06.2021
PLÁNOVANÁ DOVOLENÁ o prázdninách
DOVOLENÁ 23.7. - 7.8.2021 VE STŘEDU A VE ČTVRTEK FUNGUJE E-SHOP JEŠTĚ NA 100% BEZ OMEZENÍ. Objednané zboží budeme odesílat naposledy v pátek 23.7.20... číst celé
02.02.2021
Nová platební metoda - online brána ComGate
Od února můžete svůj nákup zaplatit ONLINE. V nabídce máme standardní možnosti: 1) platební kartu   2) okamžitou platbu bankovním převodem        ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

 

  Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

  Kupující může využít tento formulář, anebo napsat vlastní e-mail na adresu elektronické pošty prodávajícího pavla@mechulka.cz. Radu jak postupovat prodávající sdělí také na telefonním čísle 561 205 828 nebo 605 720 002.

  Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

  Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

  Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). 
Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující doručí zboží prodávajícímu současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

  Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

  Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

  Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

  Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

  U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

V Újezdě u Rosic, dne 24. ledna 2021

                       

Doprava zdarma

Nákup nad 2000 Kč vč. DPH
Platba předem
Zásilkovna / DPD / Balíkovna
Doprava po ČR

MECHULKA - metrový textil
Pavla Couralová
Pavla Couralová
Po - Pá (8 - 17 h)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.