- Úvod
- Časté dotazy
FAQ - často kladené otázky
Kdy dostanu zboží?
Zásilky na dobírku a nákupy zaplacené on-line (pomocí platební brány ComGate) odesíláme většinou hned druhý den po přijetí objednávky, nejpozději však do 2 pracovních dnů. Zvolíte-li si platbu předem, bude Váš balík odeslán do 2 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet, většinou je to však hned následující den po přijetí platby. Pokud není objednané zboží v požadovaném množství momentálně skladem (nebo je k dispozici pouze na dvě části), sdělíme Vám předpokládaný termín naskladnění hned při potvrzení Vaší objednávky.
Je možné nějak urychlit odeslání balíčku?
Rychlost dodání je naší prioritou. Proto pokud chcete mít zboží doma co nejdříve, napište svůj požadavek na rychlé odeslání do poznámky v objednávce. Pro 100% jistotu můžete zavolat, nebo napsat na náš chat. Snažíme se vyhovět každému, takže odeslání balíku v den objednání je také možné. Jen prosím pozor - DPD, Zásilkovna a ČP k nám jezdí pro balíky mezi 11.-13. h.
Potřebuji objednat dnes, ale balíček obdržet až později, např. za týden. Je to možné?
Samozřejmě je to možné, jen nám tento požadavek musíte napsat do poznámky objednávky. Balík pak připravíme a odešleme ho později.
Je nákup na dobírku rychlejší?
Toto pravidlo už moc neplatí. Bankovní převody jsou nyní velmi rychlé, u většiny bank fungují okamžité platby, u těch ostatních platí pravidlo, že pokud dopoledne zadáte platbu, hned ten den odpoledne ji máme připsanou. Pokud posíláte z Fio účtu, úhradu uvidíme také okamžitě. Takže odesíláme následující den, stejně jako u objednání na dobírku. Nabízíme také možnost zaslat nám pdf z banky o provedené úhradě a tím odeslání urychlit.
Jaké jsou způsoby platby?
V košíku si můžete vybrat on-line úhradu přes platební bránu ComGate (platební karty, Apple Pay a on-line bankovní převody vybraných bank), platbu předem na účet obyčejným bankovním převodem nebo dobírku.
Mohu změnit svoji objednávku?
Pokud potřebujete cokoliv v objednávce upravit, odpovězte prosím co nejdříve na automatický e-mail, který Vám od nás přišel anebo zavolejte či napište na náš chat. Upravit můžeme množství látek, adresu i způsob platby či doručení. Změna je možná i ve chvíli, kdy jste už obdrželi údaje pro platbu.
Potřebuji zvolit jinou pobočku Zásilkovny, než se nabízí na mapě v košíku.
Aplikace pro volbu výdejního místa v košíku je pravidelně aktualizována. Může se přesto stát, že budete vědět o nově otevřeném výdejním místě, které tam ještě nebude. Stačí tedy zvolit dočasně nějakou jinou pobočku (aby Vás to pustilo k odeslání objednávky) a do poznámky uvést požadovanou novou adresu. Po přijetí objednávky situaci prověříme a výdejní místo kdyžtak opravíme.
Posíláte také na Slovensko?
Ano, využíváme služeb přepravce Zásielkovňa, který buď doručí balíček do vybraného výdejního místa nebo přímo k Vám domů. Zvolit si můžete také kurýra DPD s doručením na adresu, nebo využít široké sítě výdejním míst DPD Pickup v SR.
Jak postupovat při reklamaci?
Pokud jste po rozbalení zásilky objevili vadu na látce, které jsme si nedopatřením nevšimli, máte samozřejmě právo ji reklamovat. Buď nám můžete celou kazovou látku vrátit zpět (náklady na dopravu hradíme my), a dostat pak nový bezvadný kus. Rychlejším a lepším řešením celé nepříjemné situace může být poskytnutí přiměřené slevy, protože malému kazu se dokážete při pokládání střihu na látku vyhnout. Dohodnutou částku obdržíte na bankovní účet, nebo je také možné ponechat ji jako slevu na příští nákup.